Knäppt kort

I dag så har jag, Mattias och Joline varit och knäppt kort till ljusnan! Så kommer vi i tidningen nästa fredag för de hinner inte nu för de är nyår å sånt! Joline var så snäll och sov när vi knäppte kortet :p

Morfar var snäll och skjutsade ner oss för vi ville inte gå ut med henne i vagnen nu när de är 15 grader kallt! Hualigen. När vi väl var nere på stan så gick vi in på busungen och köpte en till dreggel sak..

Mamma och pappa var hit en sväng i dag för dom skulle åka till Los. Vi fick trisslotter och vi vann 60 kronor! Hihi.. vi fick även en cocacola och två fläskfilér!

Nu ligger Joline och sover, hon har varit vaken ganska mycket i dag! :) De är så mysigt när man kan ligga och mysa med henne :) <3

I går så var vi till BVC och vägde Joline, hon vägde 3062 gram och vi ska dit på fredag igen för att väga igen. Nu ska jag nog gå och handla så får mattias ha joline för man ska inte ha med sig dom dit det är mycket folk när som är så här små.

Ni får ha det så bra! Gott nytt år!


#1 - - Sofia:

Så liten och söt! :)

#2 - - Emma:

Åh vilken söt dotter du fått!

#3 - - naddie.:

gud vad fin hon är, längtar tills jag har min dotter hos mig :)

#4 - - Sandra:

Gud vad söt hon är! :)

#5 - - M:

såå söööt

#6 - - emma:

guuud så otroligt söööt! är så avundsjuk:O vill oxå ha en liten bebis<3

#7 - - Anonym:

Guud en så fin tjej! Grattis!

Upp