Fredag i dag då

Äntligen fredag säger jag bara. I dag hade jag öppning så jag började klockan 06.00 och slutade 12.00 Det var skönt. När jag var på väg hem i från praktiken så såg jag en gamling.. och så busvisslade han! Han måste ha varit minst 50 bast! Haha.. jag vart rädd och skyndade mig därifrån.

I dag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. jag är as sugen på att äta på max. JAg tror ja ska smita i väg dit och göra de hih.. Efter som mattias ska ut så kan väl ja också få ha lite kul? (: De tycker då jag! :D

Nu är det inte långt kvar, på söndag så går jag in i vecka 38 av 40, då har jag alltså gått 37 fulla veckor. Det är 22 dagar kvar till beräknad förlossning, men som jag har sagt så tror ja inte att bebisen kommer stanna i min mage så länge. Barnmorskan har ju sagt att vi kan få barn vilken dag som hellst efter den 7 december så ;) hihi.. Mamma och pappa längtar efter dig, våran stjärna! ♥

Snart så slutar min Älskling. Klockan halv två eller om det var två. Jag har bra minne men kort! :) Jag saknar han fast jag inte varit från han speciellt länge (a) Men de är så när man är kär. ♥

Nu ska jag skriva på mitt projektarbete, jag skriver om min graviditet och lite sånt dära grejs runt om kring.  De är kul att skriva jag blir så glad att läsa om utvecklingen i magen och så vidare..
Ha det bra!
Hejdå

Upp