Julmusik

Äntligen hemma! :) Nu har jag kommit hem från praktiken. Jag sitter i soffan och lyssnar på julmusik. Jag har tänt massa ljus och nu kom min Älskling hem :') <3 Hihi.. Jag har saknat han. ♥

Om ett tag så ska vi laga mat, det blir antingen korv och mos eller korv och makaroner. Det beror på vad Älskipälski vill äta :) 

Åh vad jag tycker att det är jobbigt med sammandragningar "/ Har haft några stycken nu som har gjort skapligt ont.. De är ju bara 23 dagar kvar till beräknad förlossning! Gud så jag längtar efter våran lilla stjärna. Mamma och Pappa Älskar dig ♥

På lördag så ska vi hem till Mamma och Pappa i Bölecity. Jag och mamma ska julbaka. det blir knäck, snickerskaka och peppakakehus! Sen så ska vi äta mat hos dom :) Så mysigt så <3

Nu ska jag kolla på lite bloggar och bilddagböcker efter som att jag är en liten nörd ;) Haha Ni får ha de så bra
Kramis

Upp