Snart så..

I dag har vi håll på att lastat saker på släpvagnen. I kväll så börjar vi att flytta in! Jag, mamma och Mattias var till lägenheten i dag med lite saker. Måla i skåpen och lådor ska jag göra i dag, jag lurar med mig malin så hon får hjälpa mig ;) haha..Vid 10-11 så kom soffan iaf, de var en knepig snubbe som körde han pratade alledes för lågt och så kunde han inte vända nå vidare heller :) Haha jag bara klagar!

Det ska bli så skönt att få flytta och bli mer som en egen familj på riktigt, jag, mattias och lillen i magen.. så mysigt! :D

I dag så har jag legat på våran spikmatta.. de killas som fan och stiks :p Men härligt på nå sätt ändå..aja.. nog om det.

Nu ska jag nog göra nått roligare än att sitta här :) 51 dagar kvar... <3 mamma och pappa längtar efter dig!

Ha det bra! Pussss

/Sara

Upp