Hur väl känner du din pojkvän?

namn? Mattias
ögonfärg: blå
födelsedag? 20 November
klädstil? Vanligt, jeans och t-shirt typ
hårfärg? brunt
favoritfärg? Svart
favoritmat? Piccan skulle ja tro, eller typ nå kött
har han piercat sig? Jag piercade han i ögonbrynet
dricker han? Ibland
röker han? Nej :D
vad heter gatan han bor på? Gärdesgatan
vad har han för mobil? Nokia
vad vill han bli när han blir stor? hm, de vet han nog inte själv. En bra pappa ;p
vad har han för färg i sitt rum? Vi har lila i vårat sovrum iaf
har han någon/några systrar? 1
har han någon/några bröder? 1
vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? Köpa bil
vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Vara med mig och Joline
har han bråkat med nån någon gång? Ja...
vad brukar han göra på helgerna? Vara med mig och Joline
vad har han för musiksmak? Dålig :(
hur träffades ni? igenom Simon
vad påminner dig om honom? När jag ser stugan
vad var det första han sa till dig? Hej
vad var det första du sa till honom? Hej
vad brukar ni oftast skicka sms om? Vad vi ska göra typ eller nå :p
är han beroende av något? Jollis och mej
vad kallar du honom? Älskling
vad kallar han dig? Sara ;o
idrottar han? Nej
vad har ni gemensamt? Ja massa, vi har en bebis ju:D
om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? Pappa, underbaris, min
gillar du honom? Ja, mycket!

Upp