Melodifestivalen

Hallå Hallå!

Nu sitter jag, Mattias och Joline och myser i soffan. Vi kollar på melodifestivalen och äter chips. Joline gav även Mattias en liten överraskning...hon kissade nämligen igenom blöjan så det rann ner på mattias ben och ner i soffan! Men men, tur att det finns tvättmaskin :)

Nu så håller vi på att använda dom sista blöjorna av dom som är för 3-6 kilo även fast hon inte väger över 6 kilo än men efter som hon kissar igenom så är tydligen byxorna för liten. Asså det kommer ut på sidan för blöjan är ju inte så full att den suger upp dåligt för i början så gjorde den inte det. Så det är nog för att hon har blivit lite för tjock för den, hihi! Mammas lilla knubbis!
 
I dag när vi var hemma hos min mamma och pappa så satt jag, mamma, mattias och joline i soffan. Jag höll i joline och mamma satt och gjorde roliga ljud och så började joline skratta jätte mycket! Det var hur sött som helst. Jag vart alledes glad inom mig. Mattias filmade även lite när hon skrattade.

Nu håller Joline på att somna så nu ska vi lägga henne i sin säng.
Jag skriver nog inte nå mera i kväll. Men vi hörs i morgon skulle jag tro.
Ha det bra! Hejdå, Godnatt


Joline i sin nya fleece tröja som hon fick av Inger
(min mormors syster)


Joline i babysittern hemma hos min mamma och pappa


Jollibolli, hennes mormor som håller i henne.


Jollibolli! Hon står själv, eller ja inte själv.. jag håller henne i armarna.


Jag, Joline och Mattias! ♥


Jag och Joline (ignorera mig tack!)
Upp