Böle

Hej på er!

Nu sitter jag i Böle. Joline ligger i vagnen och sover. Hon har varit vaken jätte mycket i dag så nu är hon en liten tröttis så hon sover som en stock! Inger och Janne är här och hälsar på, dom var bjuden på mat hit. Och det jag menar med "hit" är hos min mormor och morfar (min mamma och pappa och mormor och morfar har husen brevid varandra). Dom sitter just nu och tittar på Lets dance och jag tänkte att jag kunde passa på att sätta mig här och skriva några rader..

Jag tror faktiskt att min tatuering nästan är helt läkt nu, för det är nästan inga sårskorpor alls kvar nu! Skönt för då slipper man hålla på att smörja å greja hela tiden. Det är jobbigt för då kan jag inte lägga armen mot Joline, för det vill jag ju kunna. Men nu så kan jag alledes snart göra det! Hihi

Mattias spelar med Sebban eller han spelar nog med någon mer men vad jag vet så är det i alla fall sebban just nu. Då spelar dom i natt också så jag sover här i Böle. JAg längtar tills i morgon då jag kommer hem till min Älskling igen, för jag saknar han redan! ♥

Ni får ha det så bra. Vi hörs senare någon gång.
Kram
Upp