Stan

Hallå hallå

Nu har jag och Joline nyss kommit hem i från stan. Jag har varit med Amalia och hjälpt henne med att hitta en present till hennes kille. Sen så fikade vi på krokanen. Trevligt trevligt! Nere på krokanen så träffade jag mammas kompis Eva/Ewa.

Jag och Joline ska sova hos mamma och pappa i natt. Det ska bli mysigt, Mattias ska spela med Sebban så då vet jag att dom kommer spela i natt å så kommer han vilja spela så jag åker hem till Mamma och Pappa så han får vara lite ensam. Hehe.. 
 
Joline sov i alla fall till 07.30 i morse, så hon gav mig sovmorgon! Hihi hon är så duktig på nätterna. Men hon var sur i går och ville inte somna, men tillslut så somnade hon på min mage. Så i natt så fick hon sova med mig och Mattias i våran säng. 

Snart så kommer mamma och hämtar mig och Joline, hon kommer klockan 16.00! så jag har packat ihop kläder åt både mig och Joline för jag vet att det brukar hända lite olyckor när man har en liten Jolinis! Hihi.

Nu ska jag läsa bloggar! Ha det bra. 
Kramis 

#1 - - Amalia:

Det var super kul att träffa er!:D

& Joline är verkligen väldens sötaste flicka :D sån gullig näsa:D

Upp