Angående Jolines efternamn

Joline heter bara mitt efter namn (Eriksson) för att vi inte ville att hon skulle heta Eriksson-Olofsson för då hade det blivit så långt för henne att skriva sen efter som jag och Mattias inte kommer gifta oss på väldigt länge. Sen så ville jag ha mitt efternamn efter som vi inte är gift och jag får konstiga känslor och skulle hon ha hetat Olofsson skulel de inte kännas nå bra för mig. Och det var Okej för Mattias att hon heter mitt efternamn.

#1 - - Erica - Mamma till Neo <3:

Neo heter Simons efternamn som andranamn för jag ville verkligen ha mitt som efternamn, där va det en del diskutioner vill jag lova! men jag fick som jag ville :D så han heter bådas, vilket jag inte tycker om alls! jag tycker att barn ska ha ett efternamn men om jag och S gifter oss i framtiden så ska han självklart bara ha ett namn & jag vill gifta mig ungt:)

Upp