1 års förlovning i dag ♥

I dag så har jag och Mattias varit förlovade i ett år, tänk vad tiden går fort när man har roligt. Det var runt den här tiden som jag fick reda på att jag var gravid med Joline. Vi visste inte av det när vi beställde ringarna, men vi fick reda på den ganska snart efteråt. Jag kommer aldrig glömma den dagen jag fick höra av henne på ungdomsmottagningen "du är gravid" jag kände hur glad jag blev, tänk så mysigt tänkte jag. Och det blev det ju också, för nu har vi ju fått världens mysigaste och underbaraste lilla flicka! Mattias och Joline, Mitt allt! ♥

Jag sov hemma hos mamma och pappa i natt med Joline. Det vart lättast så efter som de är så enormt stökigt hemma hos oss nu efter som vi ska flytta i morgon, men vi flyttar även saker i dag. Vi ska få städa ur ett rum själv som vi kan ställa in kartonger i så vi hinner i morgon, för vi ska vara ute ur våran lägenhet klockan 12, men får inte nyckeln för än klockan 13, hur dom tänker vet jag inte.. Vart tänkte dom att vi skulle ha ja tex våran säng, Jolines säng, soffan matbordet osv osv i den där timmen? Aja nog om det. Mattias är på praktik, eller han har nog inte hunnit dit. Han går vid halv 9 typ efter som att han börjar klockan 9.

I går så fyllde min mamma år, Grattis till henne. Då vart det god mat som jag hade önskat någon dag innan, hehe. Sen onyttigt på det. Men när det är kalas så får man faktiskt. Jag ska vara duktig i dag faktískt, kanske ta en promenad med mamma och Joline. Mamma ska med mig hem, förj ag kan inte tvätta själv när det är mycket tvätt, mycket att bära plus Jollibolli så hon hjälper mig. Det är ju sista gången vi tvättar i den här tvättstugan ;)
Nu ska jag berätta vad mamma fick..
Hon fick pengar, Halsband där mitt, mina brorsors och min pappas namn var ingraverat, en middag, tatuering, blommor, örhängen och fina kort!

Jag gör ett försök till med att skriva blogg, men kanske inte lika ofta men men de får bli det som blir! Men jag hoppas på fler kommentarer då! annars så känns det som att ingen läser och är de då någon mening att ens skriva? Nej det är det inte, eller det ska vara då för att läsa det sen när man blivit äldre, för att se vad man har skrivit!

Nu ska jag ta och duscha, innan Joline vaknar för då ska hon äta och vi ska åka hem till mig skulle jag tro. Men ni får ha de så bra! Men förresten, är det någon som kan hjälpa mig med designen?! AKUT BEHOV! haha.

#1 - - Martina:

Gud va söt joline är!! Vaknar hon på natten något?

#2 - - Ella:

Åååh, vad Joline är söt!

#3 - - Tina:

Grattis på 1 års förlovning :D

#4 - - Kajza:

Grattis sara på 1 års förlovningen ! :).







Joline är så söt!!



ocg kan du knäppa mkort på den nya lägenheten sen ? ;)

#5 - - Matilda:

Jag tror att det är fler (bland annat jag) som läser bloggen regelbundet men inte orkar kommentera varje inlägg.

#6 - - Anonym:

Grattis!

#7 - - Helen:

Grattis till er! :)

#8 - - myran:

Grattis Sara, tiden går så jävla fort kan inte fatta de jag e... Hoppas att flyttningen går bra:D

#9 - - Therese:

Grattis gumman!



Och jag vill verkligen inte att du slutar blogga..

Jag tycker om din blogg för då vet ja exakt vad du gör om dagarna (a)

Upp