Vi får se hur det blir

Jag vet inte om jag har lust att blogga längre, vi får se.
Får man inga kommentarer så är det inte så roligt att skriva heller..

Sen så har jag nått som är hundra gånger viktigare, (ännu mer!) en Familj, som jag älskar mest. Så nu ska jag ägna all min tid åt den. Så en blogg pause blir det en stund i alla fall, men hur länge vet jag inte. Kanske slutar helt!
#1 - - Anonym:

NEJ SLUTA INTE ATT BLOGGA DIN BLOGG ÄR SÅ ROLIG !, JAG HAR OCKSÅ EN BLOGG MEN FÅR ALDRIG KOMENTARER HELLER DET ÄR TRÅKIGT JAG VET MEN SLUTA INTE ATT BLOGGA!!

#2 - - emma:

NEEEEJ! snälla sluta inte!

älskar att läsa din blogg!

#3 - - Bompestjej<3:

Säger sammma som de andra:)

Jag är lika gammal som dig och tycker att det är så roligt, intressant och värmande att läsa diin blogg:) Du ska göra det du känner såklart men jag tror att du och ditt bloggande betyder mer än du tror för fler än du tror<3

Joline är en supersöt liten tjej och det är så kul att läsa om din kärlek till henne och allt ni hittar på:)



Men som sagt gör det som känns bäst:)

En stor kram från Camilla.

#4 - - jenny:

Snälla sluta inte, jag läser din blogg dagligen, och jag vill veta hur det är o vara en så ung mamam som du (jag ska blrja gymnasiet till höst) och jag vill ha en bebis, fast inte nu rikigt men efter studenten iaf:)

ja tkr du ska förtsätta sjklart får du ta en pause, så länge du vill

#5 - - Anonym:

håller med sluta inte blogga :) läser varenda dag

!

#6 - - M:

sara du får inte sluta, hur ska jag då veta vad som händer i ditt liv ? :(

#7 - - Jennie - mamma till Oliver ♥:

Jag får inte heller särskilt många kommentarer men bloggar ändå för skojs skull och för att det kan va skoj att läsa senare i livet. Kommentarer är väl skit sak samma. Ska man blogga så ska man göra det för sin skull och inte kommentarernas.

;)

#8 - - Therese:

Nej sara sluta inte att blogga!

#9 - - myran:

ne sluta inte.... jag vill läsa din:D jag lovar att kommentera mer! hade bra"!

#10 - - Stina Arvidsson:

Nej Sara! Du får inte sluta blogga! Jag läser din blogg varje dag! (typ tre gånger!) Om du slutar så MÅSTE du göra iaf ett inlägg i veckan så vi får veta hur det går för er! Och mer bilder på dig och Joline tack! :) SLUTA INTE BLOGGA!!

#11 - - Tina:

Snälla sluta inte blogga!! Läser din blogg varje dag!!! Ska börja komentera mera!!!

#12 - - ida:

jag läser din blogg varenda dag, men tyvärr glömmer man biten med kommentarer, samma i min blogg, jag skriver dagligen o får massa besökare, men inga kommentarer..

Upp