Sååå sköööönt!


Nu har jag precis kommit hem efter en timmes träning med Pernilla. Det var as kul men samtidig as jobbigt, men det är ju så det ska vara, eller hur?! annars tar det ju inget och då händer det inget heller. Jag längtar redan till nästa gång som jag ska träna, vet inte om det blir boxning eller core, kanske får med mig Pernilla på boxning någon kväll? Skulle vara kul i alla fall. För er som inte vet vad core är så är det ett träningspass som är inriktat på mage, rygg och ben typ men man får även använda armarna. Och det är skitjobbigt!

Nu sitter jag i soffan och slappnar av med tända ljus, Joline sov när jag kom hem och Mattias spelade WoW.. Så jag satte mig här. Det var tänkt att jag skulle ut och gå men det blir inte så för mina ben darrar sen träningen. Nu ska jag göra spalten till skolkatalogen och sen ska jag kanske skriva lite turism och resor.  

| |
#1 - - Matilda - kampen ur en fobi:

Kul att du är så motiverad att träna! Önskar att jag också kunde vara det. Akta bara så att du inte tränar för mycket, man måste vila kroppen ibland för att träningen verkligen ska ge resultat :)

#2 - - Pernilla - Mamma Till Jonas:

Skulle vara jätte roligt och följa med på boxning någon kväll :D

Tack för gårdagen <333

Upp