rorriiiiii!

Nu sitter jag och J i soffan och kollar på rorri racerbil (Stavas?) hon äter macka och kastar böcker och tofflor på mig... Snart så kommer pappa M hem på lunch :) Och efter det så kommer morfar Malte hit och hämtar mig och J så ska vi åka till nått ställe typ alfta eller arbrå skit i samma ser typ lika ut båda två. Men vi ska till Kiropraktikern i alla fall!

Vi hörs senare om jag överlever ;)
#1 - - Rebecca:

haha usch jag gillar verkligen inte det programmet :P

#2 - - cornelia:

Mysig blogg:)

#3 - - Josefine:

Lycka till hos kiropraktorn :)

#4 - - Mia 17år - Mamma till William och Marcus:

Sv. Jasså? Bra att någon mer slår in julklappar innan dec. Så slipper jag känna mig konstig ;). haha.



//kram, Mia

#5 - - Helen:

Okej, jo lea blir åtta veckor på lördag så de blir nog alldeles lagom. Var lite svårt att införa rutiner tidigare när vi var uppe halva nätterna :) Jaha, läste det nu. Grattis i förskott blir det då :D haha. härligt med två firanden då :) kram

Upp