to do..

Ja, för första gången (tror jag?) så har jag hjärnsläpp när jag ska börja mitt inlägg. Men så blir det ibland. Vi har iallafall nyss kommit hem från J:s farmor och farfar. Vi har varit där och kollat på fångarna på fortet och rena rama rolf eller vad det nu heter. Nu har vi fyllt i lite papper och sånt så nu ska vi lägga oss eller jag har redan lagt mig, M är hos sina föräldrar och tar någon "medicin" som han glömde. Förresten så har jag fått en tid hos en kiropraktiker i morgon klockan 1 som ska se vad det är som spökar med min rygg. Det gör då jävligt ont ibland, långt ner och ilar ut i benen ibland?!

Jag måste göra en liten "kom-i-håg-lista" här nu annars kommer jag totalt glömma bort massvis med saker..
Tisdag: Dagis kl: 9-14, kiropraktiker Kl: 13 & Tvättstugan Kl: 19-22
Onsdag: Dagis Kl 9.14, Städa
Torsdag: Ringa samtal ang möte.
Fredag: Gävle kanske och packa LADDA KAMERORNA! Storebror blir 22år :)
Lördag: EGYPTEN, wohoo!

#1 - - Camilla - Mamma till Tim & Melvin:

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa! Blir ni borta en vecka eller? :) Puss

Upp