Nu vill jag ha era tips och råd!

Så här ser vårat köksbord ut nu, med nya fina dukar som jag fick i julklapp av mina föräldrar. Men nu är det såhär att under en av dukarna så gömmer det sig supersnygga bränn märken.. undrar vem som har gjort dom.. Vi har lekt med tankarna att måla bordet vitt! Vad tror ni om det? Jag älskar ju vitt som kanske många redan vet men ja vad tror ni? Jag försöker photoshoppa det vitt för att visa er..


Photoshoppat lite då..ja jag vet jag är dålig på det men jag försökte iaf ;)

#1 - - cissi:

Vitt blir skit snyggt tror jag! Ska mejla dig nån dag när tid finnes=)

#2 - - Hannah - Driver eget företag som fotograf!:

Vitt skulle vara skitsnyggt!

#3 - - Lycklig mormor:

Oh jag tycker vitt bli snyggt o ljussare,tycker om dina kort det blev super finnt i J:s rum Gott Nytt år kram:))

#4 - - Anonym:

Vitt :)

#5 - - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg:

Ser ut som att vitt skulle funka helt utmärkt

#6 - - sandra-mamma till Isabelle och Vilicia:

Skulle bli super fint med vitt :)

#7 - - Madeleine:

JÄTTE FINT!!!

#8 - - Louise:

Tycker ni ska göra det! Det ser jätte bra ut!

Upp