Det här skrev jag 23 december 2008 kl: 18.31...

BF + 3

Ingen bebis än, nu tycker jag nästan att de är bättre att jag går över tills januari för bebisens skull. För i morgon passar ju inte så bra, och det skulle ju inte vara så roligt för bebisen sen heller att fylla år på självaste julafton! Men de är inget man kan bestämma! :) De ömmar lite i magen så jag är lite smått orolig att de ska vara nått på G men man vet aldrig, han/hon kanske luras! :p

I dag så har jag och Mattias ätit julmat! Så gott och mysigt :) Nu har vi fått upp alla saker, tavlan vi köpte, hyllsakerna och köksmöblerna. Jag är jätte nöjd! Mamma och pappa har varit hit och kollat. Malin, Annelie och Tommy har också varit hit och kollat! :) Snart ska jag och Mattias gå till hans mamma och pappa och vara där i kväll å så! :)

I morgon så ska vi först till Mattias mamma och pappa, sen strax före klockan 1 så kommer mamma och hämtar mig så åker ja hem till böle och är där, sen kommer mattias dit lite senare! :)


Tänk om jag visste att de dära ömmandet i magen var början på förlossningen, då skulle jag nog varit mer orolig än vad jag var. Sen så kan man se att jag planerat julafton lite men tänk det blev inte alls som jag skrivit utan vi fick åka in till förlossningen klockan 23:45 samma kväll. 6 timmar och 12 minuter senare var Joline född, kl: 06:57 den 24 december 2008.
Mamma & Pappa älskar dig!



Upp