I know..

jag har varit en dålig bloggare idag! men jag har inte hunnit med bloggen idag. Först så klev vi upp vid klockan 10, sen efter det så gjorde vi oss klar, åt lunch och så. Sen tog jag Joline i vagnen och gick till affären medan Mattias tog bilen till hans föräldrar så handlade jag lite godis och sen gick jag och Joline till Annelie & Tommy. Vi har varit där hela dagen, vi har ätit middag med dom, kött och potatisgratäng.. mhm så gott det är!

Sen har vi även skjutsat hem simon, för vi gav honom en biljett, han och Mattias ska på tranan den 13 mars (tror ja de var) för då spelar mustasch där :) Synd att jag inte kommer in! men men jag får ha en myskväll med Jolinis mysigt att vara själv med henne♥ jag är inte det ofta.

Nu ska jag ta och kika allt som jag inte har kollat igenom i dag! PUSS
Upp