Det är jobbigt :(

Jolines feber hade gått ner ett tag men nu har den stigit igen! :( Jag tycker att de är så hemskt när min älskling är sjuk. Om hon inte är bättre i morgon så kommer vi ringa sjukhuset för det ska inte vara så att hon har feber så här länge nu. Just nu så ligger hon och sover i sin säng ♥

Jag var in på hemköp och skulle köpa alvedon åt Joline så när jag kom in dit så fick jag inte ens köpa alvedon till mitt eget barn! jävligt sur blev jag och sa "så du menar att jag inte får köpa alvedon till mitt eget barn som sitter ute i bilen med hög feber och behöver den nu?!" så sa hon inte så mycket :s det slutade med att jag fick gå ut, så fick Mattias gå in och köpa! Hur löjligt som helst, alltså medicin till mitt eget barn!


En liten Joline ♥
#1 - - Louise:

Jag tycker att det är otroligt töntigt att de har 18-års gräns på mediciner. T.o.m mediciner som annars är receptfria. Ska man då behöva ha sina föräldrar som springer på apoteket? Nej, det tycker jag är helt fel.

#2 - - Lina:

Jättedrygt att man måste be någon "köpa ut". Samma med energidrickor. Men hellre har jag det så än att 12-13åringar springer runt och köper alvedon och energidrickor lite hur som helst.

#3 - - Hanna o Elliot:

Jag kan förstå din frustration, men jag tycker samtidigt att de är bra! De är ju ändå läkemedel..

Upp