HJÄLP MIG!!!

Skor skor skor..skor över allt! Jag brukade älska skor men just nu så är det de värsta jag vet, fan vad jag hatar skor. Ursäkta mitt språk. Men nu är det såhär att J river fram och jag ställer tillbaka dom, hon river fram och jag ställer tillbaka, hon ger sig ALDRIG, vad gör man då? någon som har något tips? skorna ligger överallt, isoffan, på soffan, under soffan, i sängen, på bord, under bord ja ÖVERALLT! Måste jag helt enkelt ta bort min jävla skohylla?!

#1 - - anna arvidsson:

jag hatar kläder. jag viker ner dom i byrån och line river fram dom. sätta lås på byrålådorna och byta plats på skohyllan och hatthyllan kanske? ;)

#2 - - Morfar:

Barn gör så. Upptäckarglädje heter det. Det gjorde du också när du var liten Sara. Krama och pussa om gofisen,och så tar du fram lite mer skor. Morfar.

Upp