våran efter middag & kväll

Hallå där ute! (HAHHA)
Ja nu är jag och min lilla familj hemma hos oss på Ren igen. Vi har varit hos M:s föräldrar och hälsat på, sen har vi varit hos mina föräldrar och ätit middag. Så har jag letat massor med bilar, så hittade jag eller ja pappa en golf som vi ska åka och kolla på i morgon :) Hoppas den är som ja den ser ut att vara nu då bara. Min mamma hämtar J på dagis, så passar hon henne, sen så ska mamma iväg och jobba så då kommer min mormor och passar J. Min morfar följer med mig och min pappa och kollar på bilen efter som att jag har ont i mitt ben och säkert kommer få super ont bara för att det är långt bort om det nu blir något köp vill säga.

J somnade i bilen på vägen hem från Böle. Så hon sover fortfarande, jag och M ska lägga oss i sängen och kolla på Gossip Girl är det tänkt. Mysigt! Godnatt & Sovgott, Puss
Upp