Snart två årsen..

Snart så fyller min blogg 2år, den 1 oktober så har jag bloggat i tvåhela år! Gud vad tiden har gått fort tycker jag. Men jag satt och kollade igenom min blogg och tänkte vad man har förändras.. och vad saker och ting har förändras.

Såhär såg mitt första inlägg ut..



"Tjoho

Nu har jag tagit det stora steget och skaffat blogg som alla andra har typ. Här är de tänkt att jag ska skriva om mig och mitt liv :) Men vi får se hur de går med det.

Jag kan ju börja berätta vad jag har gjort i dag... de blir nog en bra start!

I dag så vaknade jag hos Älskingen. De vart lite brottom innan vi skulle till skolan för vi sov lite för länge. Men när vi väl skulle gå till skolan så började det att spöregna! Suck. De gör de även nu också.. Sen så hade jag en lektion och sen hål i ca 2 timmar då passade jag på att göra mina svenska prov, både G och VG klarade båda :) Sen så hade jag engelska och sen så slutade jag men jag åt med tjejerna på Max också.

Sen så satt jag i skolan med lite folk å vi pratade om barn å massor å skrattade och hade trevligt. Bebisen var i full gång och sparkade så syntes de jätte väl på magen också, så mysigt! <3 Sen så blev klockan äntligen 15,00 och då kom mamma och hämtade mig så åkte vi till folkets hus för jag hade nämligen uppskriving på traktor kortet :) Jag klarade även de, så glad att jag gjorde de! Så jag och mamma firade de med att äta på strandresturangen, så mysigt! Sen så åkte vi hem.

Nu har jag bara suttit här och filosoferat lite funderar på om jag ska läsa lite ur kapitet som vi skulle läsa tills i morgon på ingrids lektion. Men jag vet fan inte om jag orkar "/

Här kan ni även få se min och Mattias lilla bebis
som är beräknad att titta ut den 20 december :) <3"
Min och Mattias lilla bebis i magen :)


..Ja vad tyckte ni? haha.. Ja vad är det som har förändras från bara mitt första inlägg? Jo jag har skrivit att jag vaknade upp hos älsklingen, alltså vi hade inte flyttat ihop. Vi bodde fortfarande hemma hos våra föräldrar. Jag gick i skolan, det gör jag inte nu (Jag har tagit studenten). "Bebisen" sparkade i magen, det gör den inte nu för "bebisen" är född fär längesen :) Sen så hade jag uppskrivning på mit traktorkort, jag har nu sålt min A-traktor. Jag åt på strandresturangen, den har nu brunnit. Jag funderade på om jag skulle läsa ett kapitel ur en bok  till skolan, det jag funderar på nu är om jag ska läsa ett kapitel ur körkortsboken. Jag har skrivit att Bf är den 20 december och det var det ju men hon föddes den 24. Så lite annorlunda är det.
Upp