Riktigt dåligt med uppdatering

Jag hat varit väldigt dålig med uppdateringen här. Men jag är ganska dålig eller hur jag ska uttrycka det. Jag har inte på flera dagar kunnat äta något alls. Äter jag något spyr jaag upp det direkt. Postafen som jag har ätit hjälper inte längre så jag har varit till MVC idag och hon skickade mig vidare till hälsocentralen som jag ska kontakta i morgon bitti. Hoppas jag kan få någon hjälp av dom där! Just nu är M och tränar så jag sitter och myser med lilla J i soffan och mellan varven får jag springa på toan och spy! (mysig info). Det här har jag aldrig vart med o jag spydde knappt nå med J så det får mig att fundera på om jag har en pojk i magen kanske! Men vi får se det i oktober!
#1 - - Anna Arvidsson:

Spännande! :D Jag spydde mig igenom hela graviditeten med Vilmer :/ Hoppas du mår bättre snart iaf. <3

#2 - - Erica - 19år, Mamma till Neo & Joline <3:

jag kräktes ju en del mer med Neo än med Joline, fast annars såg mina graviditeter ut detsamma o jag har ju fått en av varje :) men man vet aldrig vad som väntar i magen:D

Upp