Vad gör man en solig dag som denna?

Goooodmoooorning!
Idag vet jag inte vad vi ska göra, Pappa M ska ut och åka fyrhjuling så jag och barnen är själv. Jag tror jag ska åka ner på stan eller gå ner det vet jag inte. Det ska vara dans där nere vid 12 så vi får se om vi ska kolla på det. Det tycker J är roligt. Ut ska vi iallafall för det är så fint väder ute idag.

Är det någon som äter LCHF och har tips på några goda maträtter så får ni gärna slänga in en kommentar!


Jag rensade telefonen och hittade den här fina bilden på en liten J
#1 - - Anna:

Jag åt lchf, men slutade då jag fick reda på att kag va gravid:) Kollade lite på denna sida http://www.lchfrecept.com/category.aspx?ID=1 Sen kombinerade jag ihop lite själv också:)

#2 - - Linis:

Ammar du? Och var fick du tag på dom fina formarna? :))

Upp