Helgen kommer se ut så här typ..

Våra fina, fina barn ♥
 
Idag så var våra två små är hemma vart övertrötta hela dagen känns det som. M har bara sovit i korta snuttar liksom  det var först nu på kvällen som han var på bra humör. Sen J har farit mellan golv och tak. Hon har pratat nonstop så idag har jag skavsår i mina öron. Min vän Malin har vart här och hälsat på och det var knappt att vi kunde prata med varandra för J skulle prata helatiden. Jag har upptäkt att J är precis som jag var när jag var liten ♥ Båda barnen sover. Jag och min stora kärlek sitter och kollar på Fångarna på fortet. Jag håller även på att beställa massa kort över 500st blev det den här gången, haha!
 
Ja vad har helgen att bjuda på då.. Jag och M ska jobba i morgon, han 10-14 och jag 15-21.12. J ska sova hos mormor och morfar i morgon. Sen på söndag så ska vi lämna M hos mormor och morfar så tar vi med oss J till Gävle och kollar runt. Ska shoppa lite saker på IKEA som vi ska ha till bröllopet. Sen på kvällen ska vi fira en av mina älskade bröder som ska fylla år. Han fyller egentligen på måndag men vi firar honom på söndag istället. 
 
Ja sådär ser det ut för oss!
#1 - - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie - Kreativitet, Mode & Personligt ♥:

Vill du vara med och spela Mammasnack?
Vore så kul o få ihop ett gäng som vill spela :)

Svar: Vad är det för något? :)
saraelinmarie.blogg.se

#2 - - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie - Kreativitet, Mode & Personligt ♥:

Det är ett spel :) Vi är 5 st just nu som ska börja spela :) Gå in på min blogg för mer info.

Svar: Okej :)
saraelinmarie.blogg.se

Upp