BF + 6

Snart inne på en veckas övertid. I morgon så är det en vecka, men de positiva är ju att jag kommer närmare och närmare bebis ju fler dagar som går. Senast den 27 har vi bebis här för då har jag gått över 2 veckor. Men jag hoppas verkligen bebis kommer nu i veckan. Jag har idag ringt till ultraljudsmottagningen och fått en tid för ultraljud och så. Vi fick tid på fredag 07.30, hon försökte verkligen få en senare tid med tanke på att vi har 10 mil dit! Men tyvärr så fanns det ingen senare tid. Men förhoppningsvis kikar bebis ut innan.

Jag och J har här på morgonen legat i sängen och kikat på Madicken. Sen så har jag hunnit med att diska, tvättat, plockat undan, bäddat sängen och göra oss klara. De är inte illa för att vara mig, haha! Just nu så leker J i sitt rum så jag passar på att blogga lite. I morgon är det även första dagen på inskolningen för J!
#1 - - Emma:

Haha jag kom på nu att jag drömde om att du hade fått en flicka som skulle heta Filippa :P den kändes så verklig att jag var osäker om det stämde eller inte så var tvungen och kika in här och kolla!

#2 - - Anonym:

Har J slutat dagis?

Ska hon börja på nytt nu?

Varför har hon inte varit på dagis så mycket under hela tiden..?

#3 - - jessica:

hejsan!

Det är så att jag har börjat gjort smycken. och jag hade tänkt om du skulle vilja ha ett halsband med dina barns namn på? :)

Upp