en dag på stan med mor och barnen!


min söta lilla familj

idag så har J vart på dagis, sista dagen faktiskt på ganska länge. Hon har sommarlov nu, ända fram till 1 september. Dom har så på hennes dagis där hon går att dom som är 15timmars har sånt långt lov. När J slutade så åkte vi till Bölecity och hälsade på. Sen så åkte vi upp på stan med mamma och kollade på lite saker. Jag letade kläder till dopet men jag tycker att jag ser ut som en överviktig padda i allt. Men jag hittade ett par Lee jeans som jag fick utav min kära mor♥ J fick stumpbyxor av mormor som hon ska ha på dopet. Både J och M var så duktiga i affärerna, M vart lite trött så mormor Åsa bar omkring på honom en stund. J var så duktig att hon fick pepparkaka inne på JC ;)

Sen ja hemma här har jag inte gjort ett dugg faktiskt, jag har ingen ork känner jag! skulle egentligen städa men det orkar ja verkligen inte göra. Städdag idag ju..
Upp