Lilla millepille då..



Ja.. det här med att sova i sin egen säng är inget som är populärt för lilla M.
Han vill helst sova i vagnen och fick han bestämma helt själv så skulle han sova på mig. Han är en riktig liten mammgris! Jag och pappa M har nu någon kväll försökt få honom att somna i sin säng, men det går icke! han gallskriker så han blir alledes röd den stackarn. Jag vet inte varför han vägrar, vi lägger dit allt möjligt så det är i princip identiskt med vagnen men NEJ. och somnar han så vaknar han efter några minuter och gallskriker igen, det finns inget mellan läge på honom utan det är ge allt eller inget. Jag tror inte det är det att han vill bli gungad heller för han kan ju somna i vagnen utan att vi gungar honom så då borde han ju kunna somna i sängen också tycker man ju...

Någon som har nå tips eller..?
Ja, han ligger och sover i sin vagn nu, vi gav upp!!
#1 - - Frida:

Prova packa in honom så det blir trångt, om ni inte redan försökt med det. Eira var inte heller så himla nöjd med att sova i sin egna säng men jag brukade rulla in henne i ett litet täcke och lägga henne lite på sidan så sov hon bra :) Det kändes liksom som att det blev för öppet så det var därför hon inte ville ligga där!

#2 - - Camilla:

Har inte testat de själv men de finns ju något (vet ej vad det kallas) att ställa under sängbenen. Då ska de gå att gunga sängen lite.. Går ju att testa. Kram

#3 - - Martina:

Kan du lägga upp en bild på barnens pappas tatueringar? Namnen på barnen Asså :) kul att se hur det ser ut! :)

Upp