Torsdagen den 29 November 2012.

Ja tänk att snart så är November månad över och vi kliver in i December. December är enligt mig den bästa månaden på hela året! I år är det ännu mer speciellt med tanke på att vi gifter oss också, 9 dagar kvar ♥ Tiden går så otroligt fort!
 
Idag så har vi sovit ganska länge, skönt var det ska ni veta. Pappa M har jobbat som vanligt. Han kom hem på lunchen och åt med oss. Sen så åkte han och då kom min mamma hit och passade barnen för jag var iväg på gymmet i en timme ungefär. Det känns att min träning har gett resultat för nu har jag fått ökat på mina vikter så det känns ju bra! När jag kom hem så plockade jag lite här hemma, lilla M sov middag och J lekte. Sen kom pappa M hem tidigare för han skulle iväg på julbord med jobbet. Så då kom han med mat till mig och J. Sen åkte han vidare igen när han gjort sig klar. Då tog jag barnen i bilen och åkte till affären och storhandlade, köpte även lite gott till mig och J. Vi träffade även på barnens farmor och farfar på ICA och en saknad klasskompis, Myran! När vi kom hem så hade klockan sprungit iväg, så jag gjorde i ordning lilla M för kvällen och gav honom välling, så dukade jag och J upp med massa gott i vardagsrummet och tände ljus. Vi kollade på Ice Age 4, det är så roligt att man kan göra sånt här med henne, nu när hon har blivit så stor! 
 
Nu har jag precis nattat J också, kollade även till lilla M och han sov så sött så. Så nu ska mamman kolla lite på andra avenyn och njuta av tystnaden och lugnet ;)
 
Våra två busiga, bråkiga och alldeles underbara barn, tänk vad vi älskar er! 
#1 - - Ein:

Vad olika det kan vara :) Min pojk var 76 på 1 år kontrollen men då är han född 6 veckor för tidigt också så han kanske hade vart längre :P Jag anser mig själv vara lång med mina 171 cm och jag tycker barnens far är kort som är 175 :p Roligt att du titta in på min blogg föresten _)

#2 - - myran:

Det var kul att träffa på dig igen:-) vi måste se till att det blir oftare:-)

Upp