En sak jag aldrig kommer glömma

De var i slutet av år 2007 när jag och M började dejta. Vi var hemma hos honom och skulle iväg på en fest. Då skulle vi kyla ner någon cider lite snabbt tänkte vi.. Då har Ms föräldrar en damm på gården så vi tänkte "vi lägger dom i kanten där, dom flyter väl" visst.. Dom sjönk som två gråstenar! Så vi vart av med våra cider istället, dammen var ju ganska djup så vi kunde ju inte sträcka oss efter dom och sen var det ju vinter. Så dom låg där ganska länge, i början på sommaren så fick vi syn på dom och fiskade upp dom! Haha

De där är ett minne som ja inte kommer glömma! Ja minns de som de var igår :)

En annan kul grej var när vi var hemma hos en som heter Jonas, jag tror det var på nyårsafton.. Det var snorhalt ute plus att det hade kommit "pudersnö" på isen. Så skulle vi gå en sväng så säger M till mig "passa dig här, det är jätte halt" så går vi kanske två steg så ligger han själv där på marken. Haha. Dom som känner mig vet hur jag har svårt att hålla mig för skratt... Jag minns hur jag verkligen ansträngde mig för att inte skratta!! Haha

Upp