Våran söndag i snabba drag..

Idag har jag jobbat som ni säkert redan visste. Jag jobbade 7-11. Sen efter det så åkte jag hem, Mogge, Carro och Melizza kom hit och hade köpt godis till J när dom hade åkt båt. Sen så åt vi lunch som vart rester från i går. Sen så gjorde vi oss i ordning så åkte vi till Ms föräldrar där vi var bjuden på middag. Gottans var det. Sen så busade J runt med sin farbror Marcus. Lilla M vägrade sova så han var övertrött och vid varje tillfälle vi skulle äta så fick han utbrott. På vägen hem så somnade båda barnen i bilen iallafall. 
 
Nu ska jag och min stora kärlek se en film ♥
Om det är någon som har tips på sidor med fina underkläder så kan ni slänga in en kommentar!
 
 
#1 - - farida:

bravissimo.com Underkläder från UK levereras på ca 1 vecka. Lätt att byta om man behöver annan storlek. många samma märken som specialbutiken i s-hamn.

Svar: Tack så mycket! :)
saraelinmarie.blogg.se

Upp