Packat och Klart

..nästan! 
Ja idag så har vi börjat packa här hemma. Det är mycket som man ska tänka på osv. Som vanligt har jag väl packat alldeles för mycket. Men hellre det än för lite! J vill gärna ha med sig alla sina kläder och lite till. Medan lilla M river ur det som jag packar i. Skitungarna! :)
 
Vi har grillat idag också, hos Ms föräldrar. Gott som vanligt var det! Vi var ute en stund med barnen och busade lite. Men det blåste ganska mycket så det var lite tråkigt. Sen när jag vaknade i morse så hade jag ont i ryggen och det blir bara värre och värre. Åh jag har inte tid att ha ont i ryggen nu. Och förresten så fick vi världens sovmorgon idag också, lilla M slog upp sina blå vid 9.30 så det kändes bra kan jag lova.
 
Ikväll så blir det att se på en film, antingen maria wern eller någon annan. Jag gillar svenska filmer, men det gör inte M. Haha. Puss på er!
Upp