Pyssel pyssel

Idag har pappa M vart ledig från jobbet. Så jag har gått en sväng på stan, ensam. Köpte lite saker som jag ska ha till ett eller ja tre album som jag ska göra. Tyävrr så hittar jag inte något fint album. Jag vill ha ett vitt enkelt med vita blad, men tydligen så finns det inte någonstans här i Bollnäs (inte så konstigt heller med tanken på storleken på staden..). Men jag har blivit tipsad om att kolla på panduro så jag ska ta och göra det tänkte jag. Dom tre album som jag ska göra är ett varsit till barnen och sen ett från vårat bröllop. Så bara jag fått alla foton från fotografen så ska jag göra en storbeställning så jag kan börja pyssla.
 
Lilla M har haft lite feber idag, den har legat runt 38 grader. Men nu ikväll så har han inte vart varm alls. Så jag tror det har vänt nu. Men båda två snorar och har sig! 
#1 - - Emma:

Vita album med vita blanka sidor kan man köpa på lagerhouse finns 2 olika storekar :)

Upp