#1 - - Louise:

Du har verkligen fångat London-känslan! :) haha vilka londoncravings jag fick nu ;)

Vad använder du för kamera? :)

Svar: Tack! (: Jag har en Nikon D5000.
saraelinmarie.blogg.se

#2 - - Emma :

Fina bilder :)

#3 - - Junibarn:

Otrolig bilder!

#4 - - Josephine:

Härliga bilder :)

#5 - - Rebecca:

Så många fina bilder! Skulle också vilja resa dit någon gång :)

#6 - - Liinn ♥:

Ååååh! Jag vill också till England! <3
Verkar sjukt coolt med Madame Taussauds :D

Svar: De var jätte kul att se :)
saraelinmarie.blogg.se

#7 - - Pablo:

Fina foton du tar!

#8 - - sandra:

Vilka otroligt fina bilder :) har alltid velat åka till London men har aldrig kommit iväg :)

#9 - - † HEELi:

Helt underbara bilder (:

#10 - - Melissa :

Vad ROLIGT att se dina jättefina bilder från London! Jag var där i helgen som var och besökte även Madame Tussauds, jättekul! Var ni till källaren också? ;)
Riktigt snygga foton har du tagit.

Svar: Tack! haha nej ja vågade inte gå dit, haha. Feg som jag är. Men jag ångrar mig lite nu nästan :p
saraelinmarie.blogg.se

#11 - - Matilda:

Åh vilka underbara bilder! :)

#12 - - Jennifer:

Så fina bilder! :)

#13 - - Ella:

åh vad fina bilder, älskar london :D

#14 - - Hanna:

Ser fantastiskt ut! :)

#15 - - Maja :

Fina bilder du tar! Ska själv iväg till England snart, så dina bilder gör mig jätte taggad :)

Svar: Tack :)
saraelinmarie.blogg.se

#16 - - Josefine:

Åh vilka fina bilder! Hoppas ni hade det trevligt:)

#17 - - nathalieglenn.blogg.se:

Åh vad sugen jag blev på att åka till London nu.

#18 - - Maria:

så fina bilder! ska själv till London i vår! dina bilder fick mig verkligen att längta ännu mera dit! :)

Svar: Tack! Va kul, vill åka dit på sommaren jag också :)
saraelinmarie.blogg.se

#19 - - Y A S M I N E:

Va kul! Vill också åka till England

#20 - - | Klara-Fina |:

sv; åh så kul :D fina bilder ^^

#21 - - Anna T - Nörd & Filmskapare:

Åh jag älskar England :D speciellt London!
Fina bilder ^^

Ha en trevlig helg!

#22 - - Emelie Petersson:

Vackra bilder.
Tack för att du dela med dig av din resa :-)

#23 - - Rebecka:

Åh, var i London för ca ett år sedan. Mysigt!!

#24 - - Kaffehörnan:

Tack för bildvisning roligt och titta på

#25 - - molly:

Detta var mycket intressant! Vill också till England, det är en av mina största drömmar! Jag vet att det är värt att åka dit, även om det är dyrt! Jättefina bilder! :)

Svar: Vissa saker där var dyra, men andra saker var billiga. Tyckte det var ganska likt Sverige i priserna på saker.
saraelinmarie.blogg.se

#26 - - Maja:

Åh, fina London! <3

#27 - - Emelie:

fina bilder! hoppas ni hade det kul! :)

#28 - - Junie:

Mysiga bilder! :)

#29 - - M:

Åhh nu längtar jag verkligen tillbaka
Jag var där över luciahelgen med min dotter och hennes kompis

Men jag har bestämt att det inte ska dröja länge innan jag åker tillbaka igen för det var en helt lovely stad

#30 - - Vera:

Hej vilka fina och coola bilder :D vilken fin blogg du har :) besök gärna min blogg

#31 - - Annster:

Fina bilder :)

#32 - - Olivia:

Åh, london <3 ska snart dit, några tips? :D

Svar: Nja, köp buss biljett för någon av turistbussarna, det gjorde vi så man kunde få se alla sevärdigheter typ :) Så kan man hoppa på och av vart man vill typ.
saraelinmarie.blogg.se

#33 - - Sofia:

Guud vad fina bilder! ;)

#34 - - Cindy:

Vilka härliga bilder! :)

#35 - - Julia Rajkovic:

vilka otroliga bilder!

#36 - - Ida:

Superfina bilder! :)

#37 - - W I L M A S T E N L U N D:

Så fina bilder du har tagit! ♥

#38 - - Jessika:

Åh, blir avundsjuk, England är typ det enda stället jag vill besöka ^^ Och shit, vissa av de där vaxdockorna ser verkligen verkliga ut!

#39 - - Hanna:

Gud vad fina bilder ! :)

#40 - - JOHANNA NILSSON:

Fina Bilder! London är ju så himla fint!!

#41 - - Sara | FOTOBLOGG:

Vilka fina bilder!

#42 - - Annie:

Där var jag förra helgen ^^ Hihi

#43 - - Silje Helene's:

Åh vad kul att det var mycket bilder från vax museet, visste inte att det var så blandat med random kändisar och filmkaraktärer!

#44 - - Cajjo:

Jättefin blogg! :)

Vad har du för kamera?

Svar: Tack. Jag har en Nikon D5000 :)
saraelinmarie.blogg.se

#45 - - emelie:

Åh, London är så häftigt! :D

#46 - - Mel Moonchild:

Åh, jag är verkligen avundsjuk! Det enda jag kan tänka på när jag ser bilderna är "home". :(

#47 - - Adela Dimerius:

fina bilder!

#48 - - jessie:

Jätte fina bilder på staden London! :)

Kram <3 /jessie

#49 - - Hannah:

Coola bilder! VERKLIGEN!

#50 - - Katja:

Spännande bilder :)

#51 - - Selma:

Jättefina bilder! :)

#52 - - Emmy:

Fantastiska London, nu vill jag tillbaka igen :D

#53 - - Carina:

Snygga foton!

#54 - - Sara:

Find Bilder :) vill också till England!

#55 - - Nicki:

va mycket härliga bilder!

#56 - - snie.blogg.se:

oh min favoritstad!

#57 - - Ebba Molin:

Så härliga bilder, verkar ha varit en himla fin resa...

#58 - - Malin:

Haha vad häftiga bilder! Jag ska oxå till London! Får mig att längta ännu mera nu :D

#59 - - Madde:

Åh vilka härliga bilder! :D

#60 - - Ellen:

Så vackert! Längtar tills jag ska åka dit! :))

#61 - - Sophie:

London är så underbart! Jättefina bilder, och Madame Tussaudes är så kul :D

#62 - - Sabina:

wow vilka fina bilder! Tipsade om denna bloggen på min egna blogg. Länkade detta inlägg två gånger. Jag la till lite bilder, men jag sa att om ni vill läsa klart hela inlägget så checka in bloggen! Du tog väldigt fina bilder, och nu vill man verkligen åka till London!! :)

#63 - - Daniela:

Åhh vilka underbara bilder. Du har varit till vaxdockmuseet häftigt. Jag vill också besöka London en av mina högsta drömmar :)
Ha en skön lördag!

#64 - - sara:

riktigt fina bilder :)

#65 - - kerstin:

vilka fina bilder härligt

#66 - - Q:

underbara bilder!

#67 - - charmigadjuralskaren.blogg.se:

åååhhhh LONDON , min dröm ar att uppleva london!!!!! åhh dör lite här hemma ;)

#68 - - frida edvinsson:

London är för mysigt, har varit där en gång. Vill tillbaka, finns så mycket att se och shoppa och allting är bara bäst :D

#69 - - Barbro:

Du borde byta jobb fina bilder.

#70 - - LINN ★:

Fina bilder! :)

#71 - - Tessa:

Åhh...underbara England. Längtar verkligen tillbaka dit. Jobbade där i några år innan jag gifte mig. Fina bilder också får jag tillägga.

#72 - - Emmi:

Vad fina bilder! Oj, vad det skulle vara kul och fara till London! Hade ni kul?

#73 - - Elin:

Åhh vad jag saknar England och London när jag ser de här bilderna. Precis där du stod när du tog bilden av London Eye, där stod jag! Minnen, minnen. Jättefina bilder :)

#74 - - Angelina:

åg det är en sådan kick att vara i LONDON! :D

#75 - - Linnéa Olsson:

Så härligt vill också till London, och sen ut på landet i England också och bo i någon mysig stuga :D

#76 - - Esther :

Fina bilder. :)

#77 - - Sabine-Välbefinnaren:

Nu längtar jag ännu mer till min England resa. Några dagar i London och några i Brighton! Underbart! Fina bilder som får mig att längta!

#78 - - Emilia:

åh fina fina london!

#79 - - Louise:

Åh så fina bilder!

#80 - - Cajsa Torres:

Underbara bilder :D

#81 - - Amanda:

Åh vad jag älskar England! London är så himla fint!

#82 - - linda - ö luffar i Thailand:

Jätte fina bilder! Avundsjuk på din förmåga att få fina bilder :)

#83 - - linda - ö luffar i Thailand:

Jätte fina bilder! Avundsjuk på din förmåga att få fina bilder :)

#84 - - Jasmine:

Många fina bilder. Jag gillar speciellt de två sista; vinter i London. :)
Kram

#85 - - Bettan:

Åh härligt vill också till London!
Skulle också gå på vaxmuseet :)

#86 - - Elin:

Åh så roligt att åka till London jag var också där för ett tag det var underbart ! :D, Ha en bra Lördags kväll , Kram <3

#87 - - Linnea:

Åh, London är en stad jag verkligen vill besöka!

#88 - - Mikaela Svarfvar:

Hoppas ni hade en trevlig resa :) Saknar London en massa när jag ser dina bilder. Och höra folk prata Brittiska... Jag smälter :p

#89 - - Ida Nilsson:

Jag vill också åka till London! Har aldrig varit där men väljer alltid långresor före.. Får nog se till att fixa den där resan snart!

#90 - - Enya♥:

Underbart, jätte fina bilder! :)

#91 - - michaela- med syskon i magen ♥:

ser verkligen ut som att ni hade det toppen! härliga bilder!

#92 - - Frida:

Åh, London. Ska dit snart.

Kram.

#93 - - Sofia:

Åh! England! Kärakära England!
Gud, nu när jag ser de här bilderna vill jag verkligen tillbaka dit! Men det såg inte ut att vara så mycket folk på Madame Tussaud's? När vi var där var det smockat och näst intill omöjligt att ta en bild på dem!

Men dina bilder får mig att längta tillbaka i alla fall! :)

#94 - - annsoh:

Nu kör jag igång veckans blogg. Gå gärna in och anmäl dig, vinnarens avgörs på måndag och kommer bli länkad i sidan av bloggen i en hel vecka. Lycka till!
http://annsoh.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-tavling.html#comment

#95 - - Matilda:

vill också till london!

#96 - - Stina:

Åh vilka fina bilder! blir sugen på en London weekend:)

#97 - - inthearena.blogg.se:

vill också ta mig till london i år
ni verkar haft det bra :)

#98 - - ida munther:

åh gud vad mysigt!

#99 - - angelica:

väldigt fina bilder! Ska själv dit snart! :D

#100 - - Elin:

Lovely pictures. I miss London so want to go back!

#101 - - mathilda:

vilka fina bilder! älskar london!

#102 - - ˟ Photospiration:

Fint!

#103 - - Josefin:

Fina bilder! :)

#104 - - Anna Berggren:

Vilka fina bilder!! Önskar att jag också kan få åka till England någon gång framöver :)

#105 - - Lii:

åh, vilka underbara bilder!
vissa utav dockorna ser verkligen riktigt verkliga ut!
måste åka dit snart och kolla in dem :)
ha fortsatt trevlig helg!

#106 - - Maja (fotoblogg):

Härliga London! :)

#107 - - Miley:

Vilka fina bilder! Får ju en att sakna London som tusan.

#108 - - JD - Masa på:

härliga Bilder, fick mig att längta ännu mer till 6 mars då jag åker :)

#109 - - Zenitha Nordqvist:

ÅÅÅH! Nu blir jag så taggad inför min London-resa som äger rum i december. :D

#110 - - Moa:

Väldigt fina bilder!

#111 - - alma:

fin blogg kom gärna och titta på min har inte någon som tittar

#112 - - Nadja:

Wow vad fina bilder din kamera tar! Älska England:D

#113 - - magda:

åhh nu längtar jag ännu mera till London när jag ska dit den 12 mars :D allt bra?

#114 - - Oliwia:

london är en helt fantastisk stad!

#115 - - Popkungen:

härliga bilder! :)

#116 - - Turid:

Fina bilder! Länge sen jag var i England!

#117 - - Sofia:

Åh, så fina bilder! Jag och killen ska också åka till London, så fort som möjligt! :-)

Upp