Full fart!

Ja nu har jag precis rivit av ett 10½ timmars arbetspass, skenat som en dåre känns det som :) haha! Har knappt träffat familjen idag känns det som. J sover hos farmor och farfar, M sov när jag kom hem och min stora M mötte jag i dörren när jag kom hem för då skulle han iväg och fiska. Ja de va familjelivet det! haha.. I morgon är det bara på't igen bara. Vilken tur att jag tycker om mitt jobb! :) 
 
Jag och mamma har nu bokat hotell å så i Stockholm för massa shopping, mor och dotter tid och massa mys! Som jag längtar. Vi åker till Stockholm varje år tillsammans. Förra året vart det en natt och sen när vi kom hem med bussen till Bollan igen så kom dom och kidnappade mig för då var det dags för möhippa! I år så åker vi i September :)
 
Nu ska jag ta och se på film. Det blir antingen män som hatar kvinnor eller så ska jag kolla på O.C. Jag har inte bestämt mig riktigt än..
 
 
Upp