Mycket att göra

Den här veckan har jag gått intro på ett nytt ställe så jag ska lära mig att hitta där. Jag tror jag har koll på läget iallafall. Det kändes bra iallafall. Så jag har haft mycket annat att tänka på så bloggen har hamnat åt sidan igen. Men ibland så blir det så. 
 
Idag har jag vart med Therese en stund. Vi har handlat, vart på stan och hämtat barnen på dagis. När jag kom till dagis och hämtade barnen så vart dom så glada som vanligt. Lilla M kastar sig runt halsen på mig och vägrar släppa mig typ. Jag vart även bjuden på lunch på stan av mor och far. Jag träffade på Hanna och lilla Dante på stan också! 
 
Det börjar närma sig kryssning för mig, jag börjar nästan bli lite nervös. Jag är lite båt rädd tror jag haha men det ska nog gå bra det där! Jag har ju Therese med mig, men hon är tydligen också båträdd. Haha :) Kan bli spännande! 
 
Mamma och Pappa har vart här en stund nu ikväll dom också. Pappa ska åka och jobba igen så han va och sa hejdå till oss. Nu har jag nyss lagt lilla M. Han är jämt så trött när han vart på dagis. Men han får bara sova där en gång på dagen och hemma så sover han två gånger om dagen. Men dom skulle nog börja göra så nästa vecka. J och jag sitter och kollar lite på barnprogram och pappan är och håller på med bilen. Vi har köpt en till bil förresten, vi köpte en subaru som min bror hade förut :) Nu ska jag kolla på lite sons of anarchy tänkte jag, sån bra serie!
 
Jag ska bli bättre på att blogga, snart.
Jag har mycket jobb framför mig nu också. Vi hörs när vi hörs helt enkelt!
Upp