Äntligen lite ljus = bilder

Idag är det inte alls lite dystert ute som igår. Så nu är det äntligen lite ljus. Vilket gör att man får till lite finare bilder. 

Här ligger vi just nu, jag och lillaM. Han ligger framför mig och gosar.

Igår fick jag paket i brevlådan med mitt nya skal och lite andra saker till ipaden.

Här är en bänk och hylla som det oftast hamnar saker som inte hör dit. Tror vi alla har ett sånt ställe..

Här är en julklapp vi fick från Ms syster. Här bor vi!

En detalj i vårt vardagsrum. Ja vill ha en till glödlampsslinga som ska vara i vår hall.

Det här bordet gillar jag verkligen. Ska köpa ett till som J ska ha i sitt rum. Men det samlar många små fingeravtryck hihi

Och till sist, där borta har vi vårt mörka hörn, jag måste hitta någon mer fin belysning att ha i vår hall. På dagarna är det fint och bra men kvällarna gör det mörkt och dystert. 
Upp