Vår lördag

Idag så har vi haft en riktig utedag. På förmiddagen så kom Mattias föräldrar hit och vi åkte iväg och köpte grus. 1,5 lass blev det hem till oss och lika mycket hem till dom. Så nu är uppfarten mycket finare! Vi åt lunch hos Mattias föräldrar innan vi åkte.

Vi kollade på lite olika affärer, på nya utemöbler. Vi har bestämt oss för vilket bord vi ska ha. Vi köper nog det i veckan skulle jag tro. Kommer bli så bra.


Jag har kokat slime till barnen, herregud vilket misstag! Kladd överallt men nu har dom fått provat iallafall. Haha! 

Jag har målat sista omgången på alla stolpar, så skönt! Behövs de målas mera nu så gör vi det på plats. Åh vad jag längtar tills dom är på plats. 


Nu ikväll har jag druckit drinkar och suttit i utemöblerna på framsidan. Tänk vad bra vi har det! 

Jag har nyss hjälpt Mattias att lufta bromsarna på fyrhjulingen och nu ska vi mysa lite i soffan. Ha en fin kväll, i morgon hoppas jag på sovmorgon, haha!

Upp