Mysigt

Att vara mamma är de bästa som jag var varit med om, även om jag inte varit det speciellt länge men jag känner hur mycket jag älskar det! Joline är de finaste och underbaraste som jag har lyckats med här i världen. I morgon så blir hon redan 1 vecka gammal, tiden går enormt fort tycker jag. Jag förstår inte hur människor kan skriva och klaga på dom som är unga mammor, säger att dom är dåliga mammor, och att dom missar sin ungdom... men vad är det som man missar?! Jag kanske inte hinner träffa mina kompisar lika ofta, men jag får något så enormt fint, en familj! <3 Till er som klagar på oss unga mammor, hur hade ni själva varit som ungmamma eller ungpappa? Tänk er för innan ni säger något tycker jag!

Mattias och Joline är så söta, Joline sitter i Mattias knä! :') Mina Älsklingar! ♥ Jag har nyss ammat Joline och hon är så duktig, mamma är stolt över dig gumman! 

I morgon så ska vi gå till Jolines Gammelfarmor Inez och lämna ett kort på Joline. Hon har inte hunnit träffat Joline än. Sen så ska vi gå hem till Mattias mamma och Pappa och vara där på nyår! :) Mina föräldrar är i Los och firar nyår där :)

Nu ska vi se på en film. Ni får ha det så bra, Gott nytt år! 

 

#1 - - Anonyma bruden:

Jag tycker du gör det bra! Jag har följt din blogg ett bra tag, jag halkade in av ren slump bara. Jag har följt er lilla resa med spänning. Vill bara säga till dej och Mattias att ni har gjort rätt för att det kändes rätt för just er. Jag själv blev mamma när jag var 21, det är snart 7 år sen. Hade jag inte varit redo, hade jag aldrig gjort det. Det visade sej vara tur att jag fick mitt barn då. Vet du varför? Nu när vi försökt i flera år att få ett syskon så har det inte gått. Och man får vara glad för de barn man får, chansen kanske aldrig kommer igen! Så go for it! Ta hand om er lilla familj nu, det är det bästa ni har!

Det var bara det jag ville säga....

Gott nytt år!

#2 - - frida:

rätt sagt :D.. bättre att vara ungmamma än å barn när man är 40...

#3 - - FREIJAS MAMMA - Caroline.:

Men himmel så fin hon är! GRATTIS.

#4 - - Freeedddaaann:

vad fin hon är Sara :) ni ska verkligen vara stolta föräldrar.. och att det redan har gått en vecka kan jag inte förstå.. herrgud. Gott nytt år !!

#5 - - Freeedddaaann:

vad fin hon är Sara :) ni ska verkligen vara stolta föräldrar.. och att det redan har gått en vecka kan jag inte förstå.. herrgud. Gott nytt år !!

#6 - - Freeedddaaann:

OJ, där blev det två..

#7 - - Amalia:

Hon är ju hur söt som helst !

& jag tror att ni blir jätte bra föräldrar:) <3

#8 - - Alina:

Gott nytt år! :)

Upp