Gravid lista..

Halsbränna: Nej
Ryggbesvär: Ja, lite då och då nere i svanken
Bäckenbesvär: Nja det tror jag inte
Muskel och vadkramp: Nej
Åderbrock: Nej
Hemorrojder: Nej
Nästäppa: ja ibland på morgonen
Urinvägsinfektion: Nej
Känsligt tandkött: Ja lite
Bättre hy och hår: Ja lite kanske
Illamående: JA EXTREMT!!
Ömma bröst: Ja det kommer och går
Viktökning: Jag har gått ner 5.4kilo men har nu gått upp 0.4 kilo av dom.
Trötthet: Ja väldigt mycket i början
Upp och ner i humöret: Haha ja jag tycker synd om M ibland
Strimmor på magen: Om det är bristningar så har jag fått typ 2 pytte små.
Putande navel: Nej inte än men det är nära
Svullnader: Jag har inte upplevt några än
Yrsel: Ja det har hänt någon gång då och då
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Ibland
Blodbrist/ järnbrist: Nej inte än och vad jag vet iallafall
Sammandragningar: Jag har haft nån
Sömnproblem: Jag vaknar väldigt lätt
Nytt konstigt matbehov: Nej, eller ja jag gillar typ cocacola ganska mycket
#1 - - Frida:

re: Jag köpte den på eleven.se :>

Den kostade 319 spänn men det känns ändå väldigt värt eftersom att det är 120 färger i den :D

Vad stor och fin Joline har blivit!

Jag kommer fortfarande ihåg när du hade med henne till skolan

Upp