Jag är så lycklig med dig ♥

Jag och M för snart 5 år sen. Jag kunde aldrig tro att jag skulle stå där jag står idag. På bilden är jag 15år och M är 17år. Vi hade ganska nyss "blivit tillsammans", jag vet att vi sitter på golvet utanför mitt rum när jag tar den där bilden. Vi hade inte en aning om vad som väntade oss! 
 
Jag är så glad och lycklig över det liv jag har och lever idag, jag skulle aldrig i livet vilja byta bort det. Idag är jag 5 år äldre, jag är 20 år "gammal". Men lika löjligt kär som jag var när den där bilden togs. Idag så står vi här, med jobb, eget boende, 2 underbara barn och vi ska gifta oss om ca 2½ månad. Våra barn kunde inte ha en bättre och finare pappa än du! Tillsammans så är vi oslagbara, Family are forever!
 
Jag älskar dig M, flera hundra miljoner varv runt månen ♥ 
A L W A Y S  A N D  F O R E V E R
Upp