Såhär äter jag!

Jag fick en fråga om jag kunde skriva vad jag äter. Jag kan börja att tala om att jag inte har uteslutit något. Jag äter allt som jag åt förut men jag har ändrat om det lite. För jag kan inte ta bort alla kolhyrater eller äta jätte mycket fett för det mår inte min kropp bra utav. 
 
Den stora förändringen som jag har gjort är frukosten. Förut åt jag sällan frukost, det vart ofta att jag åt lunch i stället för klockan han bli så mycket. Varför vet jag egentligen inte för jag gör ju frukost åt barnen. Knäppt, jag vet! Men ja iallafall så äter jag oftast två rostade mackor och fil med flingor, så dricker jag ett stort glas vatten med citron i. 
 
Sen äter jag vanlig mat till lunch och middag, men jag tar bara en gång. Förut så kunde jag gärna ta två gånger. Men jag har ganska fort blivit van att ta en portion bara. När jag tränar så är det på kvällarna och då äter jag något efter träning, antingen en smoothie eller fil och flingor. Ibland tar jag något mellan lunch och middag, det varierar beroende på vad jag är sugen på. Kan vara en hårdmacka med skinka på.
 
Ja såhär ser det ut. Har ni några frågor så är det bara att fråga på!
 
Upp