Long time no see

Oj nu var det längesen jag skrev här igen.. jag får liksom ingen tid till det.
 
Jag känner att ska man blogga måste man ha det där glödet. Man måste ha tid, tålamod och orken till det. Det är väl inge roligt att läsa en blogg utan bilder? jag älskar egentligen att fota men har inte riktigt haft suget för det heller. Jag tar mest bilder med min mobiltelefon och dom blir grumliga eller suddiga, jag vill kunna visa bilder med fin kvalité! Bara tanken att sätta mig för att lägga in alla bilder jag tagit, redigera dom för att sen lägga upp och skriva några rader till den känns jobbigt. Jag hoppas att min bloggsug kommer tillbaka för det är ju verkligen kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjort genom åren. Jag har ändå haft min blogg i 8år snart, sen jag var gravid med J. 
 
En snabb uppdate kan jag ge, vi ska få barn! I början av januari förväntas vår dotter att komma. Jag minns knappt hur man byter en blöja på en tjej.. men det kan inte vara så krångligt. Haha! Jag fyller snart 24år, herregud! 24år jag kan inte fatta, när jag startade bloggen var jag 16år ;) J fyller snart 8år, lilla M är 4,5år och M fyller 26år i slutet av året. Vi har fullt upp med jobb, skola, dagis och huset. Vi renoverar och barnen har nyss bytt till en byskola här i närheten av där vi bor. Det är verkligen jättelämpligt och nära för oss. 
 
Vi får se hur lång tid det tar tills jag dyker in här nästa gång.. Jag slänger in några random bilder från veckan som vart!
 
#1 - - J e n n a 🌸 Foto & Familj ♡:

Visst var det roligare att blogga förr Sara? :)
När våra stora 08-barn var minisar :)

Svar: Ja absolut! Dock funderar jag på att försöka börja igen ;)
saraelinmarie.blogg.se

Upp