Nästan en hel vecka

Nu har det nästan gått en hel vecka sen jag gjorde något inlägg här. Jag har inte hittat någon tid eller utrymme för det. 


Sist ja skrev så hade Joline kompis som sov över här och vi hade fixar dag på lördagen här på området. Vi målade, fixade upp lite och så grillade vi på kvällen. 

Sen när vi gått hem till oss så plockade vi undan lite, jag fixade mig och åkte iväg till min bror och hans tjej. Vi var hemma hos dom och sen gick vi ut. Kvällen blev inte så långvarig så jag kom hem i skaplig tid.

På söndagen så hade vi ställt klockan för då var det dags för shopping i Valbo. Vi hade bestämt sen länge att penny skulle vara hemma med mina föräldrar. Längsta stunden vi haft barnvakt åt henne.


Vi lämnade henne där och hon var så nöjd med att få va med mormor och morfar. Så drog vi vidare mot Valbo med Joline och Milton. Vi provade massor av kläder och handlade massor. Haha! Ovant att inte ha en bebis att passa på. 

När vi kom tillbaka så vart vi bjuden på middag och så badade barnen med mormor. Penny fick premiär bada i både poolen och spabadet. Poolen var spännande en stund, sen vart nog det 27 gradiga vattnet kallt för lilla damen. Då trivdes hon bättre i spabadet.

Under veckan här har det inte hänt så mycket, Joline var ledig måndag och tisdag från skolan. Jag jobbade på tisdagen när Mattias var ledig. Men jag slutade i bra tid så jag hissade flaggan som mattias inte hunnit med haha. Så lagade vi en god middag och jag gjorde kladdkaka med choklad bitar i till efterrätt. 


Sen igår så var jag och handlade blommor i blåsvädret med Milton och Penny. Jag vart så nöjd med planteringen. 

Lite myskväll har vi hunnit med också, våra barn gillar Sune väldigt mycket. Det är jag tacksam för så jag slipper se massa tecknat haha. Så här om kvällen bäddade jag ner mig med Joline och Milton i miltons rum framför Sune i fjällen. 

Idag så har vi haft våra fina vänner här, Malin, Alfred och lilla Ivar. Pojkarna lekte så bra och småttingarna bara växer och växer. Tyckte det var nyss som var liten och bara sov och åt när

Vi sågs. Nu vill som "leka" och sysselsättas. Det har jag inga bilder från för vi hade helt enkelt för trevligt för att kunna ta några. Haha. 

Nu så ska jag se klart en film med Mattias innan det är dags att krypa ner i sängen. Ha en fin kväll!

Upp