Fullspäckad dag

Idag har det gått i ett precis hela dagen. Jag är helt slut!


Började med att möta upp mamma på stan med alla barn. Hon tog med sig Milton och jag tog flickorna. Passade på att handla lite kläder åt penny närde var 25% haha

Sen åkte vi hem till mamma och så fick vi lunch där. Mogge och Carro kom med flickorna dom också. Sen var det full fart iväg igen.


Ja åkte på marknaden med barnen medan Mattias köpte stuprör. Så lekte dom i lekparken en stund. 

Sen åkte ja hem med tjejerna och Mattias åkte med Milton till Järvsö och köpte nå delar till fyrhjulingen. Jag packade i ordning, fixa tidig middag åt Joline för hon skulle iväg på kalas. Så ja skjutsade henne dit, sen åkte ja intill Mattias föräldrar och mötte upp honom, så åt vi middag hos dom. 


När vi ätit färdigt och fikat så var det bara att kasta sig iväg kändes de som för då skulle vi hämta Joline och ja var tvungen att köpa välling och mat åt penny. 

Herregud vilken dag. Nu har ja nyss lagt penny, barnen sitter i soffan och kollar på tv och äter chips. Jag ska skynda mig att skriva ihop nya bordet till altanen. Ja just det, de har vi hunnit köpa idag också. Flitig idag känner ja! 

Upp