Fullt upp

Jag har haft så fullt upp med familjen, jobbet och ja allt dom senaste dagarna. Men nu har ja bara ett pass i morgon kvar innan jag går på ledig över helgen. Ska bli väldigt skönt! 


Jag är så trött nu förtiden så ja sover i omgångar under dagarna. Ibland känns det som att jag har grus i ögonen. Men men, hoppas det går över snart.

Altanen är färdig, det ska bara bytas stolpar som jag håller på att grundar och målar när vädret tillåter. De blir så fint, otroligt nöjd är jag! I helgen ska vi köpa grus och fylla upp med på vissa ställen där det fattas.

Joline har haft friidrott ikväll, andra ute träningen. Gick nog lättare den här gången än förra, då var det skitkallt. Då ville hon sluta, haha! Älsklingen min.

Nu ska jag sova. Fötterna värker på mig. Inte van att springa runt som en yr höna på jobbet. 

#1 - - Caroline:

Så fin altan. :)

Svar: Tack :)
saraelinmarie.blogg.se

Upp