Nyckel!

I dag fick vi nyckeln till lägenheten så  morgon blir det flytta in saker. Men till veckan så ska vi få nya bänkskivor och tapeter. Hihi..

Igår så var jag, mamma, mattias, annelie och malin till gävle. Vi var på ikea och lite inne i köpcentret. I dag så har jag, mamma och mattias varit runt på lite olika affärer här i bollnäs.

Mattias har nyss bärt ner nästan alla saker från övervåningen ner till vardagsrummet så det ska bli lättare när vi ska lasta dom i morgon.

HAha jag tyckte att gubbarna som ska komma med soffan hit i morgon lät lite smått roliga.. dom sa att dom kör turen som soffan åker med mellan 08.00-17.00 så dom kommer någon gång där i mellan :p haha.. men dom skulle iaf ringa en halvtimme innan som tur är :)

Just nu så ligger jag och Mattias i sängen och ska snart kolla på film efter att jag har skrivit klart här. Bebisen sparkar och knuffas lite smått. Jag tycker det är så mysigt :') Och i dag så är det 52 dagar till beräknad förlossning! <3

Just nu så har jag höstlov, sen så går jag en vecka i skolan efter de så har jag fem veckors praktik på ett dagis (förskola) och sen så går vi en vecka till i skolan och sen är det jullov, så jag har bara 10 skoldagar kvar! Herregud.. Sen så blir jag mamma ledig till hösten 09. Då börjar jag med min gamla klass sista året på gymnasiet. Om det nu går som det är tänkt. Och för er som undrar och tycker det låter konstigt att jag går andra året nu på gymnasiet och är 92:a så har jag börjat skolan ett år förtidigt :)

Nu ska jag kolla på film. Ha de bra! Hejdå
/sara

Upp