Lägenheten och lite annat


Fondväggen i vardagsrummet


Vardagsrummet (inte riktigt klart)


Vardagsrummet


Vardagsrummet


Vardagsrummet


Jolines rum


Jolines rum


Jolines rum


Jolines rum


Lite i hallen (allt ska inte stå där!)

Ja, det där var bilderna jag hade av lägenheten, men det kommer flera sen på köket, hela hallen, toan och vårat sovrum. Jag hade glömt att tagit bilder på det.

Nu kommer lite bilder på påskpynt och Carro!




Carro!


Pynt som jag eller någon av mina brorsor har gjort


Carro får bli sista bilden för i dag!
#1 - - beatrice:

Gud vad fint ni har det! Jag blir ju avundsjuk på er! Föresten, vart har ni köpt skötbordet och vad kostade det? :) Vi har inte hittat något för bra pris ännu :/

#2 - - Jennie - mamma till Oliver ♥:

Vad fint sara :) Jolines rum var så gulligt ju :)

Bor ni längst ner?



Åh nu längtar jag ännu mer tills jag äntligen flyttar!

#3 - - Josefin:

Gud så fint ni har det! :)

#4 - - Helen:

vad fint de är :)

#5 - - Anonym:

Fyfan vad snyggt ni/du fixat i eran lägenhet :)

Dom där tapeterna som är i er hall (antog att det var hallen för det var ngt proppskåp på väggen :D) sånna har vi med :) skitsnygga är dom (:



Fin liten tjej har du med :)

#6 - - Ida Ohlsson:

Gud vilken fin lägenhet ni har! :)



Vad är det för kamera du använder?

Upp