Nu måste ni hjälpa mig!

Det är så här att jag har fått för mig att jag skulle vilja färga mitt hår och då är det Svart som jag vill ha det. Så ja vad tycker ni? Svart eller det jag har nu? Tacksam för svar. Här neranför kan ni ju försöka föreställa er hur de skulle se ut med svart eller de ja har nu..

#1 - - Frida:

Vill du ha svart så tycker jag att du ska färga det svart :)

Men va beredd på att det kan vara svårt att få bort det svarta sen bara :P



Trevlig valborg! :)

// Frida

#2 - - Malin:

Jag har färgat mitt hår svart i flera år. Älskar svart. ;) Men nyss bytte jag ;) Testa det aldrig fel att testa. Tycker det ser ut som du passar i det :)

#3 - - maria:

Jag tycker att du är sjukt lik Kelly Clarkson på den vänstra bilden! Tycker att du ska köra på svart :)

#4 - - Majken:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Upp