Jävla värdelöst!!!

Om man lägger undan en telefon, PLUS att man lägger HANDPENNING på den så ska väl den finnas när man ska hämta ut den?! Men näe men inte på Elgiganten i bollnäs, där säljer dom saker som andra har lagt undan :) Bra det!!!! Jävla skit affär!!!
#1 - - mormor o morfar:

Så får man ej bete sig skicka en insändare i tidningen aftonbladet.Krama gullungen.

#2 - - Anonym:

jag köper ingenting på elgiganten, jag hade en telefon därifrån som skulle vara både vatten tät och stöttålig, men den gick sönder och dem skyllde på att den var vattenskadad! lyckat! elgiganten säljer erbjuder de dem säljer minst av, inte det som är bäst..

#3 - - Frida:

sv: Okej, för om du inte har det kan det slita mer på håret och då kan det bli .. spretigt?

Jag använder TREsemmés värmeskydd och det funkar för mig.

Det är väl inte den billigaste men inte den dyraste heller haha.

Haha okej nä då behöver du inte tupera :D

#4 - - Erica - Blivande 2 barnsmamma <3:

Hej :)

Tänkte fråga om du har tid och lust att göra en ny deisgn åt mig? Vill så gärna ha med utraljudsbilden på den nya bebisen på bloggen också.



Kramar

#5 - - Erica - 18år, Mamma till Neo & Gravid igen <3:

Snälla någon :S Vad sa dom när du kom dit och skulle hämta den? Sjukt ju!

#6 - - Malin:

Miin iphone 4 kommer fårn elgiganten först visste dom inte vad de prata om och sa fel abonnemang men när jag väl kom in och skulle köpa den så var de snälla och hjälpte mig. Men var sur för att de hade sagt fel först för det lät bättre ;)

Upp