L ö r d a g !


- Våra fina barn ♥

Jag har vart lite off med bloggandet nu i någon dag. Men det är pga. att jag helt plötsligt fick feber här om kvällen.
Jag och M låg i sängen så sa jag till honom att det kändes som att jag höll på att bli sjuk. Sen på natten vaknade jag och då hade jag fått feber som låg på 38.7 och jag ligger normalt på 36. Sen så var jag hängig hela dagen efter och vi var till Gävle för att ta nya prover på lilla M. Min mamma fyllde år igår också så vi var där och firade henne. Men på kvällen sen så kände jag att jag vart ännu dåligare och då hade jag fått 39 graders feber och den natten åt lilla M hela natten! Men sen i morse var febern borta helt plötsligt, men skönt att det gick över. Men så nu vet ni varför jag inte bloggat.

Jag börjar även tro att lilla M inte blir mätt när han äter även fast jag har jätte mycket mat. Han vill äta väldigt ofta och det vet jag att barn som är stora oftast vill, men om han har ätit länge så slutar han äta sen bara efter 15-20 minuter vill han äta igen. Det är de som gör att jag funderar på om han verkligen blir mätt. Jag köpte ersättning idag som jag tänkte ha "i fall att". Men jag skulle ändå villa rådgöra med våran BVC sköterska innan jag ger honom något. Vi får se hur jag gör!

Idag så har även jag och M vart förlovade i 4år
Jag älskar dig!
#1 - - Julia Abrahamsson:

grattis :)

Upp